Is het mogelijk, en zo ja hoe, om op mijn iPad aankopen te doen in de AppStore in de USA?

Op de Nederlandse AppStore zijn diverse apps en boeken niet verkrijgbaar. Af en toe wil ik daar wel wat downloaden, resp. kopen.
Ik beschik (niet verwonderlijk) niet over een Amerikaanse credit card.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas werkt dat niet. Ik krijg dan als antwoord 'your payment method is not valid in this store', hoewel de credit card ok is (maar in Nederland uitgegeven).
capthavoc
10 jaar geleden
met itunes gift card gaat/ging het wel
althans ik heb het al enige tijd geleden (vorig jaar) geprobeerd
dus wellicht hebben ze dat veranderd ?

Antwoorden (2)

Je kan van store wisselen door onder je apple account van land te wisselen
kan het daarna weer terug zetten.
capthavoc
10 jaar geleden
zorg dat je itunestegoed 0€ is

klik op : je apple ID linksonder als je op uitgelicht klikt
klik vervolgens op toon apple ID
vul je apple id in
klik op : land/regio
klik op : wijzig land regio
klik op : united states ( helemaal bovenaan )
vul wat random gegevens in die je zoekt via google
en klaar is kees
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wel, bij mij werkt dit -helaas- niet. Ik vermoed dat Apple constateert dat mijn Mastercard geregistreerd staat in Nederland in plaats van USA en daarom weigert,