Wat is de bovenkant van mijn iPad ? als ik foto's maak en door stuur naar een forumsite ,dan staan er sommigen op zijn. kop

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

De ‘home’-knop (die met het vier-kantje) zit aan de onderkant. De andere kant is dan uiteraard de bovenzijde.
Plaatje bij antwoord
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
Rechts ! Bedenk dat de meeste mensen rechtshandig zijn en dat het dan het meest eenvoudig voor hen is om de knop te bedienen.