ik kan 1 website sinds vrijdag niet meer bereiken. de andere leden wel. Cloudflare geeft error 522 weer. provider blokkeert niks. wat nu?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Het betekent dat de server van de wezenlijke website het te druk heeft om alle verzoeken af te handelen of uberhaupt te accepteren.

Toegevoegd na 26 seconden:
Even gedult hebben dus tot de eigenaar van de site de boep op orde heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
OK. Het kan zijn dat de pagina 'we zijn er even uit' van CloudFlare, is gecached door je browser of een proxy. Dus dat die foutpagina door iets tussen jou en de betreffende site, is opgeslagen als zijnde die pagina. Ik zou je browser of besturingssysteem eens controleren op proxy-instellingen en die weghalen als die er zijn. Of als je dit probleem op je werk hebt, kan het zijn dat daar een dergelijke caching proxy in gebruik is die deze foutpagina heeft gecached. Tot slot kan het zo zijn dat jouw internetverbinding zich in een poel IP-adressen bevindt die de betreffende site heeft geblokkeerd wegens misbruik. Dan ben je slachtoffer van de handelingen van een andere gebruiker.