Kan je een alienware ALX chassis los kopen?

Ik vind de kast mooi maar kan je er ook zelf alles inbouwen of is dat bijna onmogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Je kan er best zelf je onderdelen inbouwen, MAAR het krijgen van zo'n kast is erg lastig aangezien alienware ze niet los verkoopt.
Dus je zult goed moeten zoeken voor zo'n ding.

Toegevoegd na 35 minuten:
Je moet wel een beetje verstand hebben van hoe je een PC inelkaarzet (Moederbord, CPU, Etc.), Anders zou ik er wel even iemand bijhalen die wel weet welk onderdeel bij welk onderdeel moet enzo, Veel succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die kun je op e-bay kopen:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=alienware+case

Je kunt er in principe alles zelf erin bouwen.

Toegevoegd na 54 seconden:
Aanbod is niet erg breed**