Tabbladen in Firefox staan allemaal als een blok bij elkaar. Wil ze liever gewoon allemaal telkens los, wanneer ik nieuw tabblad open. Hoe gaat dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via Firafox ga ik via 'bestand' naar een 'Nieuw tabblad'. Voorheen was het zo dat als ik een tabblad opende, het gewoon erbij op mijn scherm kwam te staan. Maar Firefox vond het blijkbaar nodig om zaken te veranderen en nu opent een nieuw tabblad direct 'voor' het reeds geopende tabblad. De tabbladen staan nu direct achter elkaar, i.p.v. duidelijk naast elkaar. Je kunt wel de tabbladen 'eruit' plukken en apart op je beeldscherm plaatsen, maar ik wil het gewoon al bij het begin zo hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar installeer eens de plugin Tabmix plus. Hiermee kan je allerlei opties op je tabbladen loslaten. Ik kan niet zonder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als je een tabblad losplukt uit een venster, krijg je in feite een nieuw venster. Als dat is wat je wilt, moet je via bestand niét 'nieuw tabblad' openen, maar 'nieuw venster' openen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist, W. Teenslipper, dat is precies wat ik bedoel! Dank je! Slaap lekker!

Antwoorden (1)

Kijk eens in het menu Extra - Opties - Tabbladen.
Daar kun de de instellingen wijzigen. (in dit geval waarschijnlijk het bovenste vinkje weghalen)