hoe kan ik programma's openen op meerdere gebruikersaccounts?

De laptop wordt privé (administrator-account) gebruikt en de BESTANDEN van die account mogen dus NIET zichtbaar zijn voor de gebruikers van de standaardaccounts (medewerkers).
Op de administrator-accounts bevinden zich PROGRAMMA'S (bestelprogramma's ed.) die door de gebruikers van de standaardaccount gebruikt moeten worden. Deze programma's wil ik dus graag op allebei de accounts kunnen gebruiken (zowel als administrator als gebruiker).

Ik kan de programma's nu nergens terugvinden op de standaardaccount en vraag me af of dit dus wel mogelijk is.
Heeft iemand raad voor mij?

Alvast dankjewel!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als administrator kun je bij het installeren van programma's aangeven of het programma voor "alle gebruikers" of voor "alleen deze gebruiker" moet worden geïnstalleerd.
Vermoedelijk moet je die specifieke programma's nog een keer installeren om dit zo te regelen.