Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik programma's openen op meerdere gebruikersaccounts?

De laptop wordt privé (administrator-account) gebruikt en de BESTANDEN van die account mogen dus NIET zichtbaar zijn voor de gebruikers van de standaardaccounts (medewerkers).
Op de administrator-accounts bevinden zich PROGRAMMA'S (bestelprogramma's ed.) die door de gebruikers van de standaardaccount gebruikt moeten worden. Deze programma's wil ik dus graag op allebei de accounts kunnen gebruiken (zowel als administrator als gebruiker).

Ik kan de programma's nu nergens terugvinden op de standaardaccount en vraag me af of dit dus wel mogelijk is.
Heeft iemand raad voor mij?

Alvast dankjewel!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
680

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als administrator kun je bij het installeren van programma's aangeven of het programma voor "alle gebruikers" of voor "alleen deze gebruiker" moet worden geïnstalleerd.
Vermoedelijk moet je die specifieke programma's nog een keer installeren om dit zo te regelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding