Hoe kan ik een app verwijderen uit play store?

Ik lees op nogal wat websites, dat ik apps uit mijn lijst op Play Store kan verwijderen. Ik lees, dat je dan op de app moet klikken en dan heb je een button "Verwijderen'en een button "Installeren/Geïnstalleerd". Maar ik heb de button verwijderen niet? Het gaat om nogal wat apps die ik op mijn oude telefoon had, dus ik kan ze niet met mijn huidige telefoon verwijderen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wanneer je in Google Play naar 'Mijn apps' gaat, heb je twee tabbladen 'Geïnstalleerd' en 'Alle'. In de lijst 'Alle' staan alle apps die je ooit onder jouw Google account op een Android-apparaat hebt geïnstalleerd. Bij degenen die op je huidige telefoon staan, staat in het groen de tekst 'geïnstalleerd'. Bij de overigen staat een groen kruisje waarmee je ze uit de lijst kunt verwijderen. De procedure die jij in je vraag beschrijft is voor het van je telefoon verwijderen van geïnstalleerde apps.

Je bedoelt waarschijnlijk niet de Play Store? Want dat is de bibliotheek met apps die je zou kunnen ophalen. Waarschijnlijk bedoel je dus in Instellingen / Apparaat / Apps. Daar zijn 3 rubrieken: gedownload, wordt uitgevoerd, alles, en uitgeschakeld. Als je de eerste neemt zie je bij het appje dat je wilt verwijderen een blokje met Nu stoppen en een met Verwijderen. Die laatste zal wel helpen met je wens te vervullen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100