is er een manier om een gratis domijn naam te maken voor een website?

Ik gebruik nu een gratis .tk domijn en ik wil graag een bv .nl of .com domijn willen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Er is een gratis domein dat lijkt op .nl:
websitenaam.nl.ae

heel makkelijk te beheren, en ook statistieken van het aantal hits, views, bezoekers etc.

kijk op http://nl.ae/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gratis is er niet. Je moet je website ergens onderbrengen, dat kost geld maar vaak kun je er gratis een domeinnaam bij krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Domeinnamen zoals .nl .com .net .be kosten geld je kunt er dus geen gratis krijgen.
Je kunt bijvoorbeeld bij www.hostnet.nl een .nl kopen voor 1 euro per jaar