Momenteel volgens de site van Steam(Bron 1) alleen bij GameStop, met winkels in de VS (Bron 2).
Echter zijn er nog meer manieren om cadeaus te geven via Steam. (Bron 3) Je kunt bijvoorbeeld games online kopen waarbij je aangeeft dat je de game cadeau wil doen. Vervolgens krijgt de ontvanger van het cadeau een e-mail met daarin uitleg dat hij/zij een cadeau heeft gekregen en hoe hij/zij dit cadeau kan downloaden.