Spellen van de winkel? Daar staat het op de achterkant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrijwel elk redelijk modern spel. Teveel om op te noemen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je de vaste spellen, die bij Programma's --> ontspanning staan???
- Chess Titans
- Freecell
- Hartenjagen
- Inkball
- Mahjong Titans
- Mijnenveger
- Patience
- Purble Place (met taarten bakken en gezichten maken)
- Spelverkenner ( ; ) )
- Spider Solitaire

Sommige spelletjes zijn moderner weergegeven dan vorige versies van Windows.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Websudoku - zie bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ken maar een onlline spelletje die je kunt downloaden en dat is warrock
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel je deze vraag nu omdat je google nog niet kent?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is inderdaad teveel om hier neer te plakken.

Maar er is een lijst samengesteld van spellen die ook echt voor Vista ontwikkeld zijn. (Zie bron)

Toegevoegd op 26-05-2009 11:38:21
Hmm, hij is wel een beetje outdated zie ik nu. De 2e bron is uitgebreider.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek eens met Google naar:
vista compatibility games
je krijgt dan vele sites waarop te zien is of een spel goed draait onder Vista.