Hoe luister ik muziek uit twee uitgangen?

Als je kijkt bij Afspeelapparaten (klik rechtermuisknop op het geluidsicoontje rechtsonderin),
Kan ik steeds maar op 1 afspeelapparaat iets afspelen, dan moet ik hem als standaard apparaat instellen, maar nu wil ik hem op mijn boxen en mijn headset aansluiten. Hoe krijg ik daar door allebei geluid door?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Koop een splitter! Dat is een geluidsstekkertje met 2 geluidscontactjes eraan, heel handig!