account toevoegen wil niet hoe kan ik het anders doen?

hallo
ik kan geen account toevoegen op mijn smartphone voor play store.
als ik op play store druk vraagt hij of ik een account wil toevoegen dan druk ik op ja en dan sluit ie af,het deed het eerst wel,en mijn gmail is gewoon actief,en bij account toevoegen wil hij ook niet ik heb van alles geprobeerd maar niets werkt,ik heb een nokia lumia 920 clone met android 4 weten jullie mischien een oplossing?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

ga naar instellingen/applicatiebeheer
selecteer hier de playstore.
in het volgende venster wat je ziet onderneem je de volgende actie.
gedwongen stoppen
buffer leegmaken
gegevens wissen
en updates wissen.

daarna start je de store vanuit de appdrawer en voer nogmaals je gegevens in.