hoe komt het dat ik op mn psp niet alles kan aanklikken op websites zoals online soccer maneger en kan ik dit veranderen alvast bedankt

niet kunnen aanklikken van dingen op online soccer manager bijv.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat gaat op de Dsi ook niet. Veel bestanden zijn te groot

Antwoorden (1)

dat zal hoogstwaarschijnlijk komen omdat je psp geen active X en of java ondersteund.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat bedoelt u met active x?
en java kun je dat dan dowloaden en erop zetten ja toch?
maar ik kan wel andere dingen aanklikken
maar wegklikken wil niet echt geweldig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet niet of je er ook windows op heb,zoja dan zou je java en activeX erop kunnen zetten,activeX is een besturingselement dat je nodig kunt hebben om sommige delen van pagina's te openen,of filmpjes,spelletjes enz te bekijken,meestal word dat al aangegeven op de desbetreffende pagina,dat je dat nodig heb om het te kunnen openen,en dat wegklikken tja dat is weer wat anders dat kan ik zo niet zeggen,je bedoelt dat hij dingen soms niet wil sluiten?