Hoe kan ik een wachtwoord terugvinden?

Ik ben lid van een vraag- en antwoordsite, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten. Ik heb al een mailtje gestuurd maar dit duurt meestal wel een tijdje voordat ik daar wat van hoor. Vandaar ook deze vraag voor jullie. Mijn gebruikersnaam heb ik wel, en bij mijn wachtwoorden in Firefox kom ik hem niet tegen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Vrijwel alle sites die met een inlogsysteem werken, bieden de mogelijkheid om je wachtwoord of een nieuw wachtwoord naar je e-mail te sturen. Er staat vast wel ergens een link "wachtwoord vergeten". Dat duurt hooguit een paar minuten.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik begrijp het. Alleen duurt het vaak véél langer bij deze site, ook wordt op gewone mail vaak niet of nauwelijks gereageerd. Misschien als het iets noodzakelijks betreft wil het wel wat sneller gaan. Bedankt!