Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er nog een optie, automatisch inloggen?

Eerst logde ik altijd automatisch in op goeievraag, nu moet ik elke keer weer mijn gebruikersnaam invoeren. Kan dit nog veranderd worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
842

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je uitgelogd bent kun je helemaal boven aan je gebruikersnaam en wachtwoord ingeven. Ik denk dat dit is wat jij doet.
Als je echter op het woordje LOGIN rechts op de pagina klikt krijg je een inlog-scherm. Daar kun je kiezen voor de optie: ingelogd blijven op deze computer.

Is dit wat je bedoelt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt! Dat was idd wat ik bedoelde:)

Andere antwoorden (5)

Is dat niet een beveiligingsinstelling van je pc, want ik heb dat niet hoor...

gewoon meteen inloggen...

Toegevoegd op 07-05-2009 18:52:23
Wis je cookies even...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dat niet met de site zelf te maken heeft, maar met een instelling van je internetbrowser (meer specifiek: cookies).

Een cookie bewaart als het goed je gebruikersnaam en wachtwoord, waardoor je niet elke keer hoeft in te loggen als je de site weer bezoekt.

Echter, zodra je bijvoorbeeld je browsegeschiedenis verwijdert (of als een ander programma zoals een spyware scanner bijvoorbeeld) dat doet, ben je je cookies kwijt en moet je dus weer opnieuw inloggen.

Natuurlijk weet ik niet welke browser en andere programma's je gebruikt, maar ik zou als eerste even kijken bij de privacy-instellingen van je internetbrowser.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je niet uitlogd, en je start de volgende ochtend je PC op, ben je nog steeds ingelogd.Bij mij in ieder geval wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
CCleaner niet je cookie laten wissen bij het opstarten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het ook al twee keer gehad, geen idee waarom, maar dat heb ik al heel gauw, omdat ik er nog weinig van af weet. Wist de eerste keer ook niet wat me overkwam, nu weet ik het op te lossen. Zeg ik even dan hoeven de adviesen niet te komen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding