Waarom kan ik niet op www.vergelijk.nl?

Ik wil dus een mobiel vergelijken op www.vergelijk.nl. Ik gebruik zowel Firefox als Internet Explorer, maar allebei kan ik ze niet laden. Er staat: De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server op www.vergelijk.nl doet er te lang over om te antwoorden.

* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het
over enkele ogenblikken opnieuw.

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.

Is er toch een manier op er op te komen of heeft het met de server te maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Net uitgeprobeerd en ik kom er in een paar seconden op via jouw link, probeer het nu nog eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vreemd hij doet het dus wel en ik heb Internet Explorer.
Zoek eens je hosts file op (staat in c:\windows\system32\drivers\etc) en open deze in een texteditor. Staat daar wellicht vergelijk.nl tussen? Haal deze entry er dan uit en start de browser opnieuw op.