Waar kan ik een naamgenerator vinden op het internet?

op een spel organiseer ik een loterij. hierbij zijn er deelnemers die ik met complete willekeur wil uitzoeken
hiervoor zoek ik een naamgenerator. de bedoeling van deze generator is dat ik de namen van de deelnemers noteer en dat de generator daar dan een random naam uit haalt
weet je die een?
laat het me weten

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
2.4K
Ritsuka
5 jaar geleden
Een naamgenerator is wat anders
SimonV
5 jaar geleden
Het lijkt me minder werk de namen met volgnummer te noteren.
Uit de volgnummers haal je hier dan bijvoorbeeld een winnend nummer:
https://www.random.org/integers/
LeonardN
5 jaar geleden
Een naamgenerator verzint random namen.

Antwoorden (2)

https://www.miniwebtool.com/random-name-picker/ Is wel Engels ;)
edit: Stel je voor ik heb 4 mensen om mee te loten voor een zakje snoep schrijf ik:
Anna
Piet
Tom
Bob

Dan gaat ie dus daaruit de namen loten.
Toegevoegd op 07 september 2018 09:55: bron, tekst
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Visueel aantrekkelijk is de deze generator. Ik heb er de namen van het maandpuntenoverzicht gestopt.
SimonV
5 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
5 jaar geleden
Jammer dat mijn naam er niet op past.
"Ozewiezewozewiezewallakristallix" is maar 32 letters... :-)
SimonV
5 jaar geleden
Weest niet bevreesd. Jouw naam past er ook op (getest).