Welke drivers kan ik het beste downloaden om MP4 video's op mijn tablet te kunnen zien?

Ik heb een Yarvik NobleTab10-400 Tablet. en kan geen MP4 video's zien.
Ik heb begrepen dat ik hiervoor drivers van Google moet downloaden.

Is dit zo? Zo ja... Welke ( gratis ) drivers kan ik het beste downloaden?
A.U.B. graag met directe link ( ik ben niet z'n wizz kid ).

Iedereen die antwoord, vast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik zou een Videoplayer in de PlayStore downloaden. Er zijn videoplayers die .mp4 bestanden kunnen afspelen. Ik heb er een gevonden (zie bron 1). Ik zou verder kijken in de Playstore als deze niet werkt.

Groet Jordicello