Start laptop op foutmelding ,( LIBCURL.DLL ) hoe los ik dit op ?

Als ik mijn Laptop opstart of afsluit krijg ik een blokje foutmelding
LIBCURL.DLL ,maar weet nou niet ,of ik het bestand moet toevoegen of verwijderen ,
laptop zegt u mist dit bestand progamma kan niet geopend worden ( welk progamma )
Laptop is sindsdien wel trager
wie weet er een bestandje of hoe ik het oplos
m,v,g

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer deze stappen.

Zoek in Google en download:
- ADWcleaner
- JRT
- Roguekiller

Dat zijn 3 toepassingsprogramma's die jouw computer opschoont en die lost sommige problemen op zoals die foutmelding wat je krijgt.
Scan alles en wat hij vindt, moet je verwijderen.

Als deze stappen niet helpen, dan raad ik je aan om Windows weer opnieuw te installeren. Misschien zijn er dan bestanden die missen of beschadigd zijn in Windows.

Ik hoop dat dit geholpen heeft!
Succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
thank you ,ik ga het nu proberen ,ik heb sinds een dag CCleaner erop staan helpt ook nie veel ,je hoort nog van me
fijne avond
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb het gedaan hielp niet heb de tekst van de fout meilding opgeschreven komt ie het programma kan niet worden gestart omdat LIBCURL.DLL
ontbreekt op u computer probleem oplossen door het programma te installeren .. ja welk programma of moet ik dan ( libcurl.dll installeren
doeg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hmm. Sinds wanneer kwam dat melding weet je dat precies? Wat heb je gedaan? Misschien heb je iets gedaan per ongeluk waardoor dit melding vaak voorkomt? Laat het weten.
capthavoc
9 jaar geleden
Nornaal gesproken zoek ik dan even op internet welke programma's werkt met libcurl en kijk of dat programma me bekend voorkomt is het iets waar ik me werk etc en heb ik er recentelijks iets aan veranderd of zelf verwijderd ? Maar deze is erg vaag dus er valt voor mij niets te zeggen over welk pograam dit gaat
veel linux en mac os referenite dus misschien is het iets ale itunes quicktime of apple bonjour ??
heb je windows 7 of 8 ?
De korstste klap die je kan proberen als je weet wanneer die foutmeldiing is onstaat
Dus was gister alles nog goed dan via systeeemherstel terug zetten naar eergisteren ?
in sommige omstandigheden als je helemaal niet door kan starten naar het buroblad of als je niets meer kan klikken
kan je dat het beste doen in veiliige modus
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja kreeg voor een paar dagen terug ,wel gelijk PC cleaner ,als reclame ,schiet het erin ,ik proberen ,scant ie alles en op het eind 60 euro dokken om de computer te herstellen
capthavoc
9 jaar geleden
Dan is het vast malware
Probeer dan het programma dat je vind op
https://www.malwarebytes.org/ let op alleen veilig op die link ! Als dat op de ene of andere manier niet wil
start op in veilige modus met de optie "netwerk mogelijkheden" g naar malwarebytes.org
download en installeer en scan en hopelijk krijg je het daarmee weg
en herstart de pc of je daarna nog naar die libcurl moet zoeken weet ik niet
het kan niet gerelateerd zijn aan dit probleem maar juist aan de oplossingen die je zocht en probeerde maar zet sowieso na die scan je systeem terug naar de dag dat het nog niet zo was dat kan dan denk ik wel vanuit je gewone modus Systeemherstel vindt je onder start buroaccesoires
systeemwerkset
succes