mijn draadloos internet werkt niet meer na win opnieuw op gezet welke stuurprogramma heb ik daarvoor nodig?

Ik heb een poosje geleden windows er opnieuw op gezet
maar nu vind mijn laptop mijn draadloos internet niet meer!
wat kan ik nu het beste doen?
ik heb iets gehoord van nieuwe drivers erop zetten maar ik weet niet welke.

Ik heb windows vista
HP Pavilion dv7
meer kon ik niet vinden op de laptop zelf!

En ik kan ook geen verbinding maken met lan maar ik vermoed dat die kapot is!

Ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vermoedelijk mist je laptop inderdaad een driver voor je draadloze netwerk adapter.
Het beste kan je vanaf de site van HP je driver vanaf aan andere laptop/computer downloaden die nog wel toegang heeft tot het internet.

Om er achter te komen of je daadwerkelijk een driver mist ga je via het configuratie scherm naar apparaatbeheer. Indien je een of meerdere apparaten ziet met een gele vraagteken dan mis je een driver.

Zie de bron voor een linkje naar de HP site waar je drivers kan downloaden.