Hoe verwijder ik OS Yosemite ?

Hoe verwijder ik OS Yosemite,
Zonder mijn bestanden kwijt te raken ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik wou het net installeren, is het dan zo slecht? :)
Waarom wil je het weg?

Antwoorden (1)

Een Time Machine back up maken en de stappen volgen in de link die ik heb bijgevoegd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een harde schijf aangesloten voor Time Machine maar dan wil hij alle bestanden die daar op staan verwijderen ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En ik heb een nieuwe.. But even here, there’s a hitch: If your only Mac is a newer Mac that shipped with Mavericks, you can’t download the Mavericks installer from the Mac App Store—your Mac uses OS X Recovery to reinstall OS X. And because you updated to Yosemite, recovery mode now reinstalls Yosemite. In this case—you’ve installed Yosemite on your only Mac, it’s a newer Mac, and you don’t have a backup that contains the Mavericks installer (or is a full, bootable clone of your pre-Yosemite installation)—your only option for getting a copy of the Mavericks installer is to rely on the generosity of friends. Specifically, you’ll have to beg one of those friends to lend you their copy of the Mavericks installer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik altijd een aparte schijf alleen voor time machine. Dus eerlijk gezegd weet ik niet wat er gebeurt met een schijf die al gebruikt is voor andere data. En het lijkt erop dat je wat pech hebt , probeer idd bij vrienden te kijken of zij nog Mavericks hebben liggen voor je.
Anders is het googelen naar Mavericks.dmg of Mavericks GM. en dan een Bootable USB maken.
Ik ga geen links ofzo geven om duidelijke redenen ;)