als ik de apps store open staat er verbinding met app store mislukt hoe maak ik dit?

als ik de app store open dan staat er verbinding met app store mislukt hoe kan ik dit maken ik heb mij ipad al uit gezet en daarna weer aan en ik heb ook al eens bij wifi vergeet dit netwerk gedaan en daarna weer verbonden en dit werkte allebei niet hoe los ik dit nu op

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

ben je aangemeld met een account, zonder kan je namelijk niks downloaden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja ik heb een account