Kan ik de chromebook voor me studie gebruiken?

Ik doe opleiding ondernemer, maar heb daarvoor een laptop nodig, nu lijkt de chromebook me een fijne laptop, maar ik kan er niet echt op uitmaken of er word exel en powerpoint op zit, en of ik dat er op kan zetten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Met een chromebook doe je alles online. Word, excel en powerpoint zal dus niet lukken. Bovendien zit je met een probleem wanneer je internetverbinding eruit ligt, de servers van google eruit liggen of je niet akkoord gaat met de algemene voorwaarden (en die zou ik maar goed lezen!). Er zijn echter genoeg goedkope alternatieven. Voor iets meer dan €250 heb je al een leuke netbook. En ook aan word, excel en powerpoint hoef je niet veel uit te geven want er bestaan prima gratis alternatieven zoals libreoffice.

De meeste chromebooks hebben geen harde schijf dus iets er op zetten zal niet mee vallen. Vrij wel alles wat je met een chromebook doet, doe je online. Wees er dus van verzekerd dat daar waar jij je studie wil doen er een internet verbinding is. Zie onderstaande bron wat betreft Word documenten, in de linker kolom vind je antwoord over Excel en Powerpoint. Ik heb zelf ook een chromebook, werkt fantastisch zo lang je een betrouwbare internet verbinding hebt.

Bronnen:
https://support.google.com/chromebook/answ...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100