Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

software van gigaset USB adapter 108 kan apparaat niet vinden?

ik heb de software van gigaset USB adapter 108 geïnstalleerd maar nu kan maar nu kan de software het apparaat niet vinden, op het apparaat zelf knippert het lampje wlan, op de computer zie ik het symbool dat er geen apparaat is aangesloten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
699

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Vermoedelijk gebruik je XP, Vista of Windows 7. Ik heb deze USB Adapter ook vaak aangesloten en daarbij ben ik ook tegen hetzelfde probleem aangelopen.

Wat daarbij hielp was de USB Adapter eruit halen en in een andere USB poort stoppen. Of even de pc opnieuw rebooten en dan de Adapter aansluiten. Dat zou de truc moeten zijn.

En anders: software helemaal deinstalleren en het opnieuw proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik gebruik XP rebooten helpt niet adapter opnieuw aansluiten werkt ook niet en softare op nieuw installeren heeft ook niet geholpen bij mij,
software versie is Gigaset Wlan Adapter Monitor 1.0.1.3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Software en drivers helemaal verwijderen is de laatste optie. Het is nogal een nukkige usb adapter helaas.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding