Worden de makers van de ondertiteling (die je gratis online kan downloaden) betaald? Zo ja, door wie worden ze dan betaald?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Meeste vertalers doen het gratis en in hun vrije tijd. Er zou wel kunnen dat sommige betaald worden maar dat denk ik niet. Anders zou het niet gratis zijn om te downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wel ,niet dit is geen antwoord ,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoezo niet?? Ik zei toch dat ze gratis doen dus....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
klopt, maar vervolgens zeg je "Er zou wel kunnen dat sommige betaald ...etc" dus beetje tegenstrijdig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verder kun je ook inkomsten krijgen door reclame! Deze site draait daar ook op maar TOCH kunnen wij hier gratis komen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat er een beheerder van een site betaalt krijg door middel van reclames zegt het niet gelijk dat hij/zij ook de vertaler is!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tja jij zegt dat het 'anders niet gratis kan zijn om te downloaden' maar met reclame kan dat....!