Rechter klik op Mijn Computer. Ga dan naar Eigenschappen.
Als er daar onder Systeem Type: 64bit staat dan heb je een 64bit OS :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het vaak al heel makkelijk zien op de C-schijf van de PC. Als je daar kijkt of er twee mappen staan met de naam Program Files en er is er één waar x86 achter staat. Dan heb je een 64-bits systeem, de map met x86 erachter word gebruikt om 32-bits programma's in te installeren. Je kunt ook nog bij het icoon Deze Computer met rechts klikken, dan eigenschappen kiezen, dan opent een meun waar allerlei gegevens staan over je PC. Daar staat meestal ook wel iets over het aantal bits...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb nog wel een programma voor je waar je alles op kan zien