Als ik google chrome start, zie je die vierkantjes onder de zoekbalk waarop je kunt zien wat je eerder hebt gezocht.Ik wil blancoHoe krijg ik dit weg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

bedoel je de bladwijzerbalk?die kan je verbergen door op linkse drie streepjes te klikken en daar op bladwijzer dan komt er een kadertje waar bladwijzerbalk staat aangevinkt,haal dit vinkje weg dan word de balk niet meer zichtbaar.
fremar