Ik heb een nieuwe laptop "toshiba" windows 8, maar ik kan geen software downloaden. wie kan mij helpen?

Ik heb een nieuwe laptop "Toshiba" Windows 8, Windows 8 was vooraf geinstaleerd. Heb bij het opstarten de hele procedure afgewerkt, En ik kon beginnen. Of ja dat dacht ik want toen ik mijn spel ''Medal of honor'' dan instaleerd hij deze wel maar op het moment van starten van het spel krijg ik de melding ''You must be an administrator in order to instal. please login on an administrator'' maar als ik op internet op zoek hoe ik met een account meerdere account kan beheren kom ik er niet wijs meer uit. Ook als ik naar configuratie scherm ga > Gebruikersaccounts en ouderlijktoezicht > Gebruikersaccounts > Uw accounttype wijzigen Dan staat hier ''Úw account type niet wijzigen omdat u de enige Administratoraccount op deze pc hebt. U moet eerst een andere gebruiker administrator maken voordat u uw account kan wijzigen.'' Van dit snap ik werkelijk niks. wie heeft er een oplossing. alsvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ok super maar hoe doe ik dat dan bij configuratie scherm

Antwoorden (1)

Rechtermuisklik op Medal of Honor en dan op 'Run as Administrator' (of Nederlandse vertaling). Dat zou het moeten oplossen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ok bedankt super, maar hoe doe ik dat bij configuratie scherm
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat stond ook nog in mijn vraag
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat wil je precies doem in configuratiescherm? Staat beetje onduidelijk in de vraag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nou ik wil het account type wijzigen naar standaard
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
een wat moet ik doen als ik op internet iets wil downloaden. want dan krijg ik dezelde vraag
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan moet je je account admin maken, ik weet niet hoe dat moet gebruik Windows 7.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja heb ik
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het account waar ik nu op zit is admin
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan zou ik niks veranderen want Admin is het beste dan kan je alles veranderen