hoe sluit ik tele2 modem aan,krijg het niet voor elkaar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je geen handleiding ?
Ik heb zelf een tele2 modem en is eigenlijk heel makelijk. Alleen best moeilijk uit te leggen zo over internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En gaan het on draadloos of kabel ?
Je kan ook tele2 bellen leggen ze het zo uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt ook de handleiding op internet vinden

Antwoorden (2)

probeer contact op te nemen met tele2. Je probleem is dan zo verholpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krijg je het niet goed klaar om de kabels aan te sluiten of om de modem in te stellen, kan je specifieker zijn?

Indien het kabels betreft: telefoonkabel uit de muur in ADSL poort klikken. Vervolgens UTP kabel van de modem naar de PC.