Er is icethea over mijn scherm gegaan. Nu is het scherm kapot. Wat kan ik hieraan doen?

1 derde van mijn scherm zat eronder. Ik heb het met een doekje afgedaan maar dit helpt niet. Er zit nu een soort waas op. Ik weet niet wat ik hieraan kan doen. Mijn laptop is net nieuw dus ik hoop echt dat jullie een oplossing heben? 1 derde is lichter dan de rest van mijn scherm. Ik zie als ik het scherm uit heb ook allemaal strepen enz. van vocht. Dit gaat niet weg met een doekje.

Ik hoop op zo snel mogelijk reactie!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Van een vriend die op een helpdesk werkte hoorde ik ooit dat de succesratio bij de oplossing van drinken over apparatuur bepaald wordt door de hoeveelheid suiker in een drank. Afwachten tot alles is opgedroogd is eigenlijk het enige. De icetea moet je als verloren beschouwen, voor het scherm is er misschien nog hoop.

Ik denk dat je het beste de winkel waar je de laptop gekocht hebt, kunt opbellen. Zij zullen er vast een oplossing voor hebben.

Je kan het beste in een emmer met rijst doen omdat de rijst het vocht opzuigt en zo word alle vochtigheid weggehaald, ik hoop dat je scherm beter word!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100