Wpa key of netwerksleutel terug halen op ipad?

Hallo, op onze school wordt gebruik gemaakt van ipad. Wij zitten op netwerk dat heel traag werkt voor op onze telefoons. Maar de ipads zitten op een andere netwerk een snellere en door heel de school. Helaas is die beveiligt maar het is ooit ingevoerd op de ipad door de helpdesk ofzo. Weet iemand misschien een app om die code terug te halen zodat ik gewoon gebruik kan maken met telefoon op dat netwerk?

Dus voor de duidelijkheid het is een beveiligd netwerk
Onze eerste en tweede klassers hebben een ipad en dat zijn best wel wat leerlingen.
Er is ooit op die ipad een code ingevoert van dat netwerk.

Nu wil ik een app of manier om die wpa/code te zien of zichtbaar te maken.

Heeft er iemand ideeën?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als ze op je school een WPA wachtwoord gebruiken (geen WPA2) dan kun je als de iPad jailbroken is een tooltje downloaden om de WPA te kraken.

Let op: Doe dit alleen met toestemming van school. Voor je het weet wordt je geschorst of wordt je opgepakt ivm hacking.
Het is leuk om aan school te laten zien dat het kan, maar de school zal het voor je eigen gebruik niet goed vinden.