Hoe kan ik die foutmelding bij Pinnacle 16 oplossen?

Ik heb Pinnacle 16 en ik wil het filmpje dat ik heb gemaakt exporteren om het zo op YouTube te zetten, maar iedere keer stopt hij met exporteren op hetzelfde moment. Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lukt maar niet... Kan iemand me helpen..??

Toegevoegd na 20 minuten:
Het is best wel dringend...!

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb ook het stuk waar hij stopt verwijderd, maar dat werkt ook niet, dan stopt het nog steeds..?? Help!

Toegevoegd na 3 dagen:
Nog andere opties...? Ik ben er al weken lang mee bezig en het is nog steeds niet gelukt..

Toegevoegd na 3 dagen:
Misschien helpt de foto met de foutmelding waar ik anderen op internet niet over heb gehoord..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga eens naar dit forum. Daar is ook een Nederlands gedeelte.
Stel daar je vraag.
http://forums.pinnaclesys.com/forums/default.aspx
Groetjes
Dido