Kan er op mijn computer een luidspreker aangesloten worden?

ben in het bezit van een compaq laptop,zou daar een luidsprekertje
op aan willen sluiten,is dat mogelijk?

10 jaar geleden
burgos
10 jaar geleden
Dank jullie voor het snelle antwoord.
burgos
10 jaar geleden
Weet egt niet wie ik moet kiezen voor de beste antwoord,allebei prima
Vooruit dan maar de gene met de minste punten. sorry bamibal

Het beste antwoord

Ja dat is mogelijk zolang je laptop beschikt over audio plugs en ik neem aan dat die laptop dat heeft.

Als je de luidspreker aansluit hoor je dan geluid via de luidspreker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, vrijwel alle laptops hebben een koptelefoonaansluiting. Daar kun je een speakersetje op aansluiten.
bamibal