Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een probleem met mijn toetsenbord, kan er iemand helpen?

Verleden jaar kocht ik een nieuw toetsenbord, per vergissing een qwerty gekocht, dus ik typte dan maar in qwerty. Een paar dagen geleden begaf mijn toetsenbord het, ik kocht een nieuw maar ditmaal dus een azerty. Ik heb hier nu enkele dagen perfect kunnen mee werken tot op vandaag, de toetsen a - q - w werken plots niet meer. Het is niet dat de toetsen omgewisseld zijn bv. op de q drukken en een a zien verschijnen, neen deze 3 toetsen werken gewoonweg niet meer, hoe vaak ik er ook op druk, er verschijnt geen letter. Ik ben een echte leek in pc materie dus ik weet helemaal niet wat er mis kan zijn. Het enige dat ik al wel kan zeggen is dat ik kan zien dat mijn toetsenbord ingesteld staat op Nederlands (België) - Toetsenbord Belgisch (punt). Daar ik dagelijks nogal vrij veel moet typen is het een echte ramp, om een tekst te typen moet ik de letters a - q - w telkens kopieren en deze dan overal in de tekst plakken pffff je wil niet eten hoelang dit duurt, dit bericht was zelfs al een hele opgave! :-(

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
639

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)