Heel simpel: de geluidsknopjes aan de linkerzijkant.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
er zijn twee dingen die je kunt doen:

1. bij instellingen algemeen de volumebegrenzer eraf halen ( staat meestal nog aan als je hem net hebt)
2. In Itunes is het mogelijk om muzieknummers extra hard te laten afspelen, dit wordt ook doorgevoerd naar je nummers op je telefoon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op android bestaat er wel een app voor. ik weet niet of die ook in de appstore van Apple is.. Hij heet: Music volume EQ