Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een barcode maken? Gewoon op een site als dat kan.

Is het mogelijk om op een site een barcode te maken voor mijn product? Dus dat je de prijs een productnaam erin zet? Want op alle sites die ik vind kan je alleen tekst doen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4K
gvrox
10 jaar geleden
Heb je een echt product, of is het alleen iets voor jezelf, of is het iets dat je voor de grap wil laten scannen bij de supermarkt ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een tijdschrift gemaakt. En deze wil ik als het kan ik een tijdschrijfhandel bij mij in de gemeente krijgen. En mensen kunnen hem bestellen. En om het er wat professioneler er uit te laten zien wil ik dus een barcode erop.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In een EAN streepjescode staat alleen een uniek nummer voor een bepaald product in een bepaalde verpakking.
De prijs wordt door de scankassa opgezocht in een database, op die manier kan eenvoudig de prijs veranderd worden zonder nieuwe codes aan te maken.
Letters komen sowieso niet in streepjescodes voor, dus een merknaam zul je niet kunnen invoeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk... op deze site kun je allerlei barcodes maken

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb er een afbeelding bijgemaakt, maar het zou ook moeten kunnen met Excel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding