Hoe kan mijn computer verbinding krijgen met het internet ?

Hallo ik heb een desktop computer met windows 7 zonder een ingebouwde wifi adapter weet iemand een goedkoop apparaat wat ik kan gebruiken om op internet te kunnen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/987133/LogiLink-WLAN-USB-20-Nano-adapter-150-Mbps/?ref=detview1&rt=detview1&rb=1 .

Zeer goedkope WiFi-dongle voor snelheden tot 150mb. :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een ethernet kabeltje tussen je computer en het modem.

Toegevoegd na 28 seconden:
Vaak zit er bij een modem al een ethernet kabel meegeleverd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe simpel kan het zijn ;-)
Hallo,
Ik heb thuis de sweex powerline en ben er erg tevreden over. Want eerst hadden we een internet kabel dwars door de kamer liggen maar dat was niet fijn ;) en met dit heb je geen lange kabels nodig maar wel een vrij stopcontact bij de modem en pc
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/089368/Sweex-Powerline-200MBps-LC211-CPL-adapters