Hoe open ik een WeTransfer bestand?

Ik heb een e-mail gekregen dat een WeTransfer bestand bevat. Als ik deze wil downloaden, krijg ik in plaats van een scherm 'opslaan als' een scherm 'koppeling zoeken'. Hoe kan ik dit bestand toch downloaden/openen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
40.6K

Antwoorden (2)

Hoe gaat de ontvanger te werk?

8. De ontvanger krijgt een mail in zijn box, met een downloadknop 9 én de omschrijving 10 van welk bestand hem door wie is gestuurd (steeds controleren omwille van virussen!)

9. Klik op de download-knop (of op de pijl er net boven)

10. Je wordt naar de website van We Transfer gestuurd, en na even wachten, krijg je opnieuw een downloadknop, die je aanklikt.

11. Je krijgt dan eerst nog schermpje waarbij je akkoord moet gaan met de voorwaarden én daarna klik je de ok-knop aan.

12. Je moet kiezen waar je het bestand zult plaatsen op de computer bv bureaublad. Na even wachten staat het gezipte bestand op de aangeduide plaats én kun je deze bladzijde sluiten in je browser.

13. Ga nu op je bureaublad kijken. Daar staat een gezipt bestand (nummer 13 op de afbeelding). Rechtermuisklik er op en kies: extract here (zie nummer 14). Alle bestanden staan nu als gewone bestanden op je bureaublad. Knip de bestanden nu weg van je bureaublad en zet ze in de map van jouw keuze.
fremar
10 jaar geleden
ik vermoed dat de download al verwijderd is ?
deze bestanden wordt maar een bepaalde tijd aangeboden is het te laat vervalt de link
staat meestal ook wel in het mailtje ?
hoe oud is dat mailtje ?

En is het toch vrij recent, probeer een andere browser ?

en ander zou diegene van wie je het mailtje hebt
het weer even het opnieuw moeten doen ?
capthavoc