Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom laat mijn laptop bijna geen youtube filmpjes?

van zover ik weet zijn het alleen youtube filmpjes van andere soort sites weet ik het niet want ik kijk bijna nooit filmpjes op andere sites.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk OS gebruik je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@WDHBGS
Dat maakt geen verschil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een beetje lastig om te zeggen, misschien dat je wat preciezer kunt zijn.. Is je plugin (flash player) up-to-date? Of misschien staat de beeldkwaliteit te hoog? Heeft hij eerder wel snel geladen of nog nooit? Bedoel je via pc of smartphone? Misschien is je videokaart of zijn er andere componenten verouderd..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@CasJ, dat maakt dergelijk wel verschil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een back up van iets terug gezet weet niet wat maar het doet het weer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@bart332211, dan moet je de vraag sluiten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

De vraag is heel vaag en onduidelijk, als de filmpjes laden, dan is er geen probleem met plug ins of browser en dan heeft dat ook niets te maken met de videokaart. Als het filmpje speelt, maar het stopt regelmatig dan ligt het aan een te trage internetverbinding. Dan zou het verminderen van de kwaliteit van het filmpje verminderen een optie kunnen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing