Kan ik mijn (door hotmail?) verwijderde e-mailberichten nog terughalen?

Het gaat hier om een e-mail account die ik lang (5 a 6 maanden) niet heb gebruikt. Ik heb een paar maanden geleden geprobeerd m'n wachtwoord terug te halen dmv. een vragenlijst, waar oa. wordt gevraagd naar wachtwoorden die ik hiervoor had, voor dat e-mailadres.

Ik heb m'n wachtwoord vandaag teruggevonden, en heb ingelogd. Ik kan m'n account weer in, heb alle contactpersonen nog, maar geen enkel e-mailbericht, terwijl mijn account aardig vol zat.

Kunnen die berichten nog teruggehaald worden?

Toegevoegd na 20 uur:
Is er een manier om contact op te nemen met Hotmail?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

waarschijnlijk kun je ze niet meer terughalen maar ik weet wel hoe je kunt voorkomen dat ze worden verwijdert (in de toekomst). je kunt berichten (die je belangrijk vind) 'markeren' door op een vlaggetje te klikken (die word dan rood) en dan worden ze nooit verwijderd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord!

Andere antwoorden (1)

nee verwijderde berichten worden normaal max 30 dagen nog bewaard in de prullenbak daarna zijn ze weg.
als je dus 30 dagen niet inlogt
wordt je account inactief dan verdwijnen vanzelf de mails

helaas niets aan te te doen
wellicht blijven mails die je in eigen aangemaakte mappen nog wel bewaard maar dat weet ik niet uit ervaring
capthavoc