Hoe voorkom ik dat de pagina weer naar boven is gescrolled als ik op mijn laptop een nieuwe link open en op 'vorige' klik?

Ik scroll bijv. op youtube naar beneden, ik klik op een video en vervolgens ga ik weer terug naar de pagina waar ik naar beneden scrollde. Hoe zorg ik dat als ik terug ben de hele pagina niet helemaal naar boven is gegaan. Zodat ik dus precies op het punt terug als waar ik was voor het filmpje. Dit gebeurd me niet alleen op youtube maar bijv. ook op goeievraag.

Alvast bedankt!

8 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
8 jaar geleden
Niet links klikken op een link, maar met middelste muisknop klikken, dan open je in nieuw tabblad

Het beste antwoord

Filmpje of andere link openen in nieuw tabblad
Als je dan het tabblad weer sluit ben je op het andere tabblad nog op dezelfde plek