Hoe kan ik de Marktplaats app downloaden?

Ik kan het niet vinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je appel hept zoals ik vind je hem gewoon ik weet nietof dat anders is bij samsung
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hallo lovesumme
als je hem niet kan vinden kan je hem als het goed is gewoon via google.com downloaden.

Antwoorden (2)

Dat is raar.
Bij mij als je in de zoekbalk van de playstore 'marktplaats' invul krijg ik m gewoon.
Je kunt ook naar marktplaats.nl gaan en dan vraagt ie of je de app wilt downloaden.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie! Dat is het probleem juist. Ik heb de app per ongelijk verwijdert en kan hem nu niet meer vinden... Hij staat niet meer op appstore
In de app store vind ik m ook niet, via een link van Google krijg ik de melding dat de app niet meer beschikbaar is. Op één of andere manier is de app geweigerd of verwijderd... (gezocht voor iphone en ipad)