Wat is een goeie website om mooie nieuwbrieven te maken?

Ik zoek een website waar ik gratis mooie nieuwbrieven kan maken en e-mail bestanden er makkelijk naar toe kan importeren. Iemand een goede tip?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Website weet ik zo niet, ik deed het vroeger vaak met publisher, van microsoft office
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens op www.mailchimp.com. Hier kan je vrij makkelijk nieuwsbrieven maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die gebruik ik ook.
Mailchimp zou ik ook adviseren. Heb er zelf een aantal mee gemaakt voor klanten en het werkt heel fijn. Je kan zelf makkelijk dingen aanpassen, en het is gratis. Je hebt de keuze tussen heel veel temptaties, en die temptaties kan je ook aanpassen indien je een beetje verstand hebt van HTML. Zo niet is dat geen probleem want de thema's zijn prima.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ymlp is een veelgebruikte optie, ze bieden naast betaalde ook gratis service en de site is vertaald in het nederlands.

Toegevoegd na 2 dagen:
ik dacht vandaag nog aan graphicmail.nl, wellicht ook interessant