Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een sofware om youtube op je psp te kijken

online via psp
ps. ik heb deze vraag via mijn psp gesteld

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
585

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hij bedoelt: een programma die je op je psp zet waardoor je op youtube video's kan kijken! Volgens mij kan je al op de site zelf maar het afspelen van een filmpje kan de processor van een psp moeilijk aan, hierbij gaat ook veel geheugen verloren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Youtube Downloader 2.1

Het komt nogal eens voor dat je een filmpje op Youtube vindt, dat je graag op je pc zou willen hebben. Of op je iPod. Of op je PSP. Met Youtube Downloader kun je dat wel heel gemakkelijk voor elkaar krijgen. Je geeft het url van het gewenste filmpje in en het wordt automatisch voor je gedownload en omgezet.
Vervolgens kun je ervoor kiezen om het filmpje om te laten zetten in ieder gewenst formaat. Zo zijn de juiste ipod en psp-formaten al voorgedefinieerd. Ook kun je ervoor kiezen om het filmpje om te zetten naar MP3. Je houdt dan natuurlijk alleen het geluid over.
Download Youtube Downloader nu! (3.4MB)
Ontwikkelaar: bezoek de website nu!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding