Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Microsoft account gewijzigd, maar niet op windows 8 pc, hoe doe ik dat?

Ik heb mijn emailadres op mijn microsoft account gewijzigd, en mijn wachtwoord. Maar op mijn windows 8 pc staat mn oude email nog. Hoe kan ik dat veranderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Gebruikersnaam en wachtwoord zul je zelf op je pc moeten veranderen. Ga, vanaf je bureaublad, naar Instellingen > Configuratiescherm (> Alle configuratiescherm onderdelen) > Referentiebeheer en klik op de optie Windows referenties (zie afbeelding). Als je het venster onder Windows Live user openklapt, kun je de gegevens bewerken.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er staat geen windows live bij, alleen microsoft office en virtualapp/didlogical
Pieter2011
10 jaar geleden
Vreemd. Ga dan via het Configuratiescherm even naar Gebruikersaccounts > Wijzigingen aanbrengen in mijn account in pc-instellingen. Dan kom je uit bij Pc-instellingen. Hier kun je (onder Gebruikers) je wachtwoord wijzigen.
Pieter2011
10 jaar geleden
Sorry, dat was geen goed advies. Ik kijk het nog even na.
Pieter2011
10 jaar geleden
Volgens mij kun je het e-mailadres dan het beste veranderen door een nieuw account (met alle rechten!!) aan te maken en daarna je oude account te verwijderen. Hier wordt uitgelegd hoe je dat kunt doen: http://www.computereasy.nl/tips-en-tools/windows/verkeerde-windows-8-account-aangemaakt/3177/

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding