Is er een programma waar ik dias mee kan kijken op de pc?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Software
3.7K
TurfGraver
4 jaar geleden
Dias is. ?
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
PowerPoint?
crispy
4 jaar geleden
Ik denk dat hij dia's bedoelt.
Amadea
4 jaar geleden
Nee, die zul je eerst moeten (laten) omzetten naar digitale bestanden.

Antwoorden (1)

Als je op de PC dia's wilt bekijken zal je ze eerst moeten digitaliseren. Met een dia- of foto-scanner kan je ze direct in een map op de PC zetten. Als je geen scanner hebt kan een goede fotozaak ze op een CD of DVD zetten.
De dia's kan je dan bekijken met o.a.
1. Windows Foto's
2. Windows Verkenner
3. Windows Photo Viewer
Tegenwoordig kan je ze ook rechtstreeks op de TV bekijken via een USB aansluiting van b.v. een USB-stick of rechtstreeks vanuit de camera..