Zit er in de MacBook Air een CD/DvD gleuf?

Ik wil graag de MacBook Air of de Pro. Maar ik weet dat in de Pro een gleuf zit maar geldt dit ook voor de MacBook Air?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, ze hebben allebei geen CD speler.
En een macbook is niet zo een aanrader, een kleine NoteBook van Packard Bell is geliefder bij mij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Min van mij klopt niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Packard Bell is zo'n beetje het slechts denkbare merk dat bestaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je antwoord is ook nog eens onjuist. Ondanks dat de vrager al aangaf te weten hoe het met de MBP zit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Packard Bell, is verschrikkelijk merk. Net zoals mac's.. Walgelijke apparaten. Betaalt veel krijgt wijnig behalve een stuk aluminium.