skyrim doet het grafisch niet meer goed hoe kan dat?

Ik heb pas een nieuwe gamepc gekocht en heb daar Skyrim op geïnstalleerd. Deze pc heeft een van de beste grafische kaarten van dit moment maar de game doet het niet meer fatsoenlijk. De wereld flikkert continue. Ik heb de DLC Dawnquard erop en als ik in een grot ben en verrander in een Vampire Lord dan wordt wereld een vlakke witte plaat en verdwijnt de grond onder me vandaan. Dan val ik naar beneden en ben ik dood want dan verschijnt grond ineen keer. Hoe kan dat ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh, jee. Je kocht skyrim voor de pc, zonde! Het heeft zo veel problemen op de pc... Ik heb er ervaring mee want ik heb hem voor de pc. Probeer anders bij steam -> rechtermuisknop op skyrim -> eigenschappen -> lokale bestanden - > iets met integriteit van bestand. Dan bekijkt steam het mapje van skyrim voor missende of corrupte bestanden en dan download het nieuwe of missende bestanden. Als dat niet helpt, is het waarschijnlijk een probleem met de RAM-geheugen, maar dat soort dingen gaan me helaas te boven en snap ik dus niet. Veel geluk! Bronnen:
- De steam forum
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nieuwste drivers geïnstalleerd? Spel al opnieuw geïnstalleerd? Windows al opnieuw geïnstalleerd? (Ja, ik weet dat dat een rotklus is maar lost wel veel op) Geen bekende problemen met jouw hardware-setup icm Skyrim?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tja, skyrim had bij mij veel problemen (grafisch) maar toen ik het spel kocht was alles voorbij ;D

Antwoorden (1)

Update de videokaart (probeer http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/auto_detect.aspx en http://www.nvidia.com/Download/Scan.aspx?lang=en-us als je niet weet welke videokaart het is). Doe ditzelfde ook voor je chipset/moederbord.

Wanneer je daarna nog problemen ervaart, zet computer terug naar fabrieksinstellingen, controleer of het probleem zich nog steeds voordoet, en indien dit het geval is: garantiegeval. (videokaart of moederbord zijn meest waarschijnlijke veroorzakers)