hoe stuur je een foto door via je computer naar een andere computer?

weet iemand hoe je van op een computer naar een andere computer fotos doorstuurt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Via een e-mail.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nou ja, eerst de foto verkleinen, want hoe vaak gebeurt het niet dat men een 14 megapixel foto probeert te versturen en dat de boel hartstikke vast loopt.
Ritsuka
10 jaar geleden
usb stickje? kost niks meer tegenwoordig

Antwoorden (2)

Via de mail, via een usb-stick, via programma's als dropbox en skydrive.
Zo zijn er tal van oplossingen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zou op een sb of via e-mail doen heb eens fotos doorgestuurt via programma en ik vond ze niet meer terug