hoe stel ik een extra e-mailadres in, zonder dat daarop ontvangen mail ook binnenkomt bij mijn hoofdaccount?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
welke e-mail client gebruik je?

Het beste antwoord

Dit hangt af van het e-mailprogramma dat u gebruikt.

U zult in alle gevallen een nieuw e-mailadres moeten aanmaken. Diensvolgens moet u dit e-mailadres niet koppelen met uw hoofd-account.

Voorheen kon met Microsoft Hotmail en Outlook e-mailadressen worden gekoppeld. Zo kon u makkelijk switchen van het éne naar het andere e-mailadres. Echter, met ingang van juli 2013 is dit niet meer mogelijk in verband met de veiligheid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

bij het aanmaken van dit account, kan je in bijvoorbeeld outlook aangeven in welk postvak de email moet binnenkomen. Zolang je daar geen andere postvak naam invult, zal outlook zelf een nieuwe postvak-in maken voor dat nieuwe account en komt je email gescheiden binnen.